نفس من و باباش...

اولين چيزي كه برات خريدم

1391/11/11 18:09
نویسنده : yasna
138 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم.ماچ

روزت بخير زندگي مامان.خوبي؟

نميدونم الان چند سالته و كي داري اين مطلبو ميخوني؟تو الان پنج ماه و بيست و يك روزه كه تو دل ماماني.قلب

ديروز رفتم بازار كه به اميد خدا شروع كنم برات وسيله بگيرم.اخه تازه يه كم بعد از امتحانام وقتم آزاد شده.

رفتم برات كمد ديدم قراره فردا يعني 91/11/12 با مامانبزرگ و بابات بريم اگر پسنديدن برات سفارش بديم.

اما خوب رفتم برات لباس هاي خوشگل ديدم.لبخند

يه جفت جوراب برات خريدم.يعني اين اولين چيزي بود كه برات خريدم عزيز دلم.نیشخند

مباركت باشه.ماچ

اينم عكس جوراباتنیشخند

عكس جوراباي نفس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

ستاره
12 بهمن 91 10:04
ای جاااااااااااااااان
حالا چرا جوراب زمستونی خریدی خب ...تا این فرشته کوچولو ما بیاد که بهاره


نخيرم.زمستوني نيست.
ستاره
12 بهمن 91 10:07
انگار همه رو دوست داری جز عمه
ستاره
12 بهمن 91 11:20
مطمئنی نیست ؟؟؟؟


آرهههههههههههه
خاله النازت
12 بهمن 91 11:43
سلام اکسیژن خاله
مبارکت باشه عزیزم
مامانت سلیقش لریه هاااااااااااااا یکی نیست بگه آخه برا بچه دختر جوراب مشکی میگیرن یا صومتی؟؟؟؟


خاله خانم مشكي نيست.كيفيت عكس بده.
اينا طرح كفشه اولا.اون رگه مشكي برا اونه.
رنگش سبزه با توپ توپ هاي سفيد.
خيلي هم خوشمله.
در ضمن من نميخوام لباساشو صورتي بگيرم چون خز شده.
افتاد؟
خاله النازت
12 بهمن 91 12:00
برو لره سر بچه گوول نمال رفتی جوراب طرح کفش خریدی که براش کفش نخری
اه اه ای مادر خسیسسس


اصلا خانم الناز خاله اش؟كي از شما نظر خواست؟
خودم دوست داشتم خريدم.پس هر چي به ما چه؟
خاله افــروز :دى
18 بهمن 91 15:00
به به موباركه
قربونت برم ك.و.ك.ب خاله


مرسي خاله.اما من نفس خاله ام
شیرین55
28 بهمن 91 7:12
آخی چقدر گوگول مگوله...

الهی خاله قربون نفس کوچولوش بره

قربونت خاله جوني
خاله النازش
1 اسفند 91 13:39
http://elnaz.blogstu.com/post161.php




مرسي خاله اش